FAQ :: Szukaj :: U┐ytkownicy :: Grupy :: Galerie :: Rejestracja :: Profil :: Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci :: Zaloguj
Niby tu wyskakuj─ů w radiu telewizji i babskiej gazecie glam

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum 264WDHy »agiew Strona G│ˇwna -> Obˇz
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla
Przyboczny



Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 724
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Žro 5:44, 09 Kwi 2014    Temat postu: Niby tu wyskakuj─ů w radiu telewizji i babskiej gazecie glam

tez marze o takich kursach
[link widoczny dla zalogowanych]
Moj zamierzony efekt to 52kg. najgorsze s─ů pierwsze dni, potem ju┼╝ z g├│rki sama zobaczysz, ja zaczyna┼éam we wtorek i te┼╝ nikomu nie m├│wilam, najlepiej gdyby nikt nie wiedzia┼é m├│j m─ůz si─Ö zorientowa┼é dopiero w sobot─Ö, bo wczesniej udalo mi si─Ö jako┼Ť wykr─Öci─ç brakiem apetytu.
7.Przez dwa kolejne dni ┼Ťlina mo┼╝e by─ç podbarwiona krwi─ů.
wysokozmineralizowana czy jest to oboj─Ötne ?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Tyle juz przeczyta┼éam na temat meridi ze sama zdecydowa┼éam sie j─ů kupi─ç. [link widoczny dla zalogowanych] jest modny bia┼éy ┼éadnie podkresla opalenizne
Wszystko zale┼╝y od budowy cia┼éa. co o tym s─ůdzicie? ale przeciez przez to nie mozna uwa┼╝a─ç,ze wszystkie POlki takie s─ů, prawda? zacz─Ö┼éy si─Ö puszy─ç i nie da┼éo rady nic z nich zrobi─ç. wyj┼Ť─ç, wyjecha─ç na te 2-3 h i nie musi si─Ö nikomu t┼éumaczy─ç????? [link widoczny dla zalogowanych]
* Naturalne - 50z┼é ja lubie Syossa miesci sie jeszcze w moim przedzale cenowym Mam tylko od tamtego dnia(niedziela),a zw┼éaszcza od poniedzia┼éku problem otwornie mi niedobrze,boli mnie g┼éowa i mam straszne zawroty g┼éowy -prawie spowodowa┼éam wypadek samochodowy Czy to mo┼╝e by─ç skutek odstawienia Gravistatu? Hej dziewczyny, Wiem ze wytrzymam ta glodowke bez problemu jedynie czego sie boje to reakcji mojego organizmu...bo ostani czas tez przerwalam jak wiele innych osob tylko u mnie z powodu wypryskow wrecz poparzen na ciele i nie moglam juz tego zniesc. Jako kraj purytanski zlosliwy zawsze bedzie dla wszystkich dziwk─ů. czesc wam widze ze forum ruszylo pelna para- i bardzo dobrze
[link widoczny dla zalogowanych]
Kieruj─ůc si─Ö dobrymi opiniami z internetu i presti┼╝em nazwiska firmuj─ůcego salon, uda┼éam si─Ö wraz z ch┼éopakiem (ma mega zask├│rniki na nosie) na oczyszczanie do Instytutu Ireny Eris (w Warszawie, ul.
[link widoczny dla zalogowanych]
i mam jeszcze pytanie co do waznosci ksiazeczki iele 10 lat te badania czy do roku i potem co rok powtarzac badania?prosze was o pomoc dzieki serdeczne
[link widoczny dla zalogowanych]

rozumiem Cie doskonale moja droga, problemy przy zakupie ubra┼ä, bielizny, ju┼╝ nie wspomn─Ö o kostiumie k─ůpielowym.
[link widoczny dla zalogowanych]
Bo napewno wasze zdanie nikogo nie obchodzi!
wczoraj postanowi┼éam zacz─ů─ç diet─Ö, na razie ograniczam s┼éodycze, kt├│rych nawet sporo jad┼éam oraz nie b─Öd─Ö je┼Ť─ç po 19 w og├│le (wczoraj si─Ö uda┼éo wytrzyma─ç pij─Ö za to herbatk─Ö czerwon─ů wieczorem i tym zabijam g┼é├│d.
[link widoczny dla zalogowanych]
Poza tym.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
trzymam kciuki za sz├│steczki
[link widoczny dla zalogowanych]
Witam wszystkich!

ja uwielbiam wielkie torby [link widoczny dla zalogowanych] LOL !
Tylko jak mam to zrobi─ç?? nie ma juz ich na bazarach? Bo planuje wizyte u nich, ale sie troche boje, poniewaz mam delikatne i s┼éabe w┼éosy i nie chce potem ┼╝alowac... A ja chcia┼éabym zobaczy─ç np> a mo┼╝e macie jakie┼Ť polskie gwiazdy? [link widoczny dla zalogowanych]
Jak si─Ö tak patrzy┼éam na t─Ö moj─ů fryzjerk─Ö , to raczej nie chcia┼éabym , zeby kto┼Ť tak umalowany robi┼é mi makija┼╝ - jako┼Ť to ma┼éo wiarygodne , ┼╝eby tak okropnie pomalowana osoba umia┼éa zrobi─ç fajny makija┼╝. Powodzenia Mam takie pytanie mam na trzonie penisa co┼Ť takiego jak nie kt├│rzy maj─ů na twarzy czyli syfy gdy si─Ö to wyciska wyp┼éywa taka bia┼éa wydzielina i za nic nie chce to znikn─ů─ç je┼Ťli kto┼Ť wie co to mo┼╝e by─ç bardzo prosz─Ö o pomoc a i jeszcze jedno s┼éysza┼éem ┼╝e jest jak─ů┼Ť ma┼Ť─ç sza┼éwiowa i czy mog┼éo by mi to pomoc prosz o pilna odpowied┼║ z g├│ry dzi─Ökuj─Ö Jestem od dw├│ch dni posiadaczk─ů orbiterka. Rozwodu napewno jej nie da, bo jak piszesz gdzie i do czego ma wracac? pan doktor nie przej─ů┼é si─Ö moj─ů obecno┼Ťci─ů, jednak je┼Ťli przypadkiem to czyta, niech pami─Öta, ┼╝e byle studentka mo┼╝e i nie ma kasy, ┼╝eby prywatnie do niego biega─ç, ale wystarczy taki post na forum i setki dziewczyn dowiedz─ů si─Ö, jakim jest naprawd─Ö prostakiem. Pozdrowionka, i trzymajcie si─Ö dziewczynki
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

bo przynajmniej ma w sobie troche zycia,
[link widoczny dla zalogowanych]
dzisiaj sobie wlasnie przeklulam pepek w warunkach domowych. Ja rok temu przeżywałam to samo.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Jak radz─ů sobie ze ┼Ťcinaniem KR─śCONYCH w┼éos├│w?

Zapewne biologia [link widoczny dla zalogowanych] na pewno bedzie Ci do twarzy pozdrawiam
czy jest pewne ze taka kuracja mi pomoze i niema potzreby isc powtórnie do gin? zabieg był wykonywany laserem Vectus ale sproboj jak wytrzymasz krocej to tez bedzie ok kazdy dzien bez jedzenia to olga dla naszego przewody pokarmowego miec swiadków...pokazac ze była niedojrzała emocjonalnie do małżenstwa... 1)STREFA FRYZUR (Herbewo) Kraków [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] rzenia/16925 Bo planuje wizyte u nich, ale sie troche boje, poniewaz mam delikatne i s┼éabe w┼éosy i nie chce potem ┼╝alowac... Kinga, a czy zasady przyznawania wizy sa mniej wiecej takie same jak do Stanow? Kto┼Ť przedemn─ů napisa┼é zeby nie sugerowac sie opiniami dziewczyn na forum tylko pytac znajomych kt├│re sa ju┼╝ po zabiegach. Ja tez potrzebuje pomocy ... Ca┼éy czas zastanawiam si─Ö nad wariacja diety Atkinsa- czyli nad tymi jajami z mas┼éem.Boje sie olbrzymiego efektu jo-jo po sko┼äczeniu diety. Statystyki?
Stosowa┼éam ju┼╝ szampony z nast─Öpuj─ůcych firm:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
ponawiam

na wesele maj─ůc niebieskie oczy pasuje niebieski cie┼ä i br─ůzowe odcienie, bordo....do tego w odcieniu bordo czy br─ůzu szminka.
[link widoczny dla zalogowanych]
TRZEBA BYLO POFARBOWAC, MNIEJSZY KLOPOT A I BY CI KTOS DORADZIL z tej firmy?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
ile lekarzy tyle opinii ;/ uwa┼╝am ┼╝e nie powinna┼Ť bra─ç podczas miesi─ůczki poniewaz dlugo tam nie posiedzi ta globulka bo wyplynie z krwia wiec tez dzialanie bedzie nijakie ;/
[link widoczny dla zalogowanych]
Kolorowy j.
[link widoczny dla zalogowanych]

nadaje jak chcesz troche sloneczka zlapac to idz na profesjonalny solar a nie takie cos albo lepiej na sloneczko u ciebie jest 6 lamp po 15 wat a na powaznym solarium 3-6 lamp na sama twarz po 500-1000 wat a wiec jaka roznica. [link widoczny dla zalogowanych] Przeciez te pocz─ůtkowe tygodnie, miesi─ůce s─ů bardzo wa┼╝ne.
Mam pytanie wczoraj masturbowałam się palcami w czasie okresu teraz boli mnie lekko brzuch i bardziej krwawię. Przede wszystkim przy szukaniu pracy. Przede wszystkim byli doinformowani na temat mozliwosci i warunkow zatrudniamia Polakow i nie potraktowali mnie jak uchodzca z jakiejs afrykanskiej wioski. Tak btw na jaki temat jest ten topik, ja mam takie same uczucia, pozosatł mi już mniej niż m0c a ja z każdym dniem, mam coraz większe obawy. Często jestem na niewidocznym [link widoczny dla zalogowanych]
Gdy znieczulenie posci, wtedy boli, pulsuje tak, ale tabletka przeciwbolowa pomga, nastepnego dnia jest juz super, nie boli. A narazie z aktualnych Salonów moge polecić Berendowicz & Kublin w Katowicach na Ul. Oj, widze, że rozwinęła się dyskusja. Hejka wszystkim. pozdrawiam, Arek! czytam was i sie przgotowuje na razie psychidznie czy wystarczy mi jakis 1-2 dni na jabłkach a poterm głodowka? więcej o produktach joico:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
sila wizualizacjii na pewno pomoze
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum 264WDHy »agiew Strona G│ˇwna -> Obˇz Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach


fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group

Army Design by mfs9 - Strik9
Regulamin